LUNDBY IF
GÖTEBORG

Samarbetspartners

Här är våra privata samarbetspartners.

Stiftelsen Dunross & Co

Stadium

Ravelli

Vad gäller ren sponsring så har Lundby IF följande inställning; sponsring ska hjälpa oss att utveckla ALLA klubbens medlemmar till goda medmänniskor och fotbollspelare. Sponsorintäkter hjälper till att betala klubbens gemensamma kostnader men kan även hjälpa ett enskilt lag att åka på cup/träningsläger.

I enlighet med vår värdegrund ska lagen både utrustningsmässigt och förutsättningsmässigt få en så rättvis och likvärdig standard som möjligt.

För företag som vill sponsra ett enskilt lag krävs att minst 30 procent av den totala summan tillfaller klubben som sponsring. Att exponeras tillsammans med ett av våra lag innebär givetvis att man förknippas och exponeras ihop med hela föreningen Lundby IF.

Våra samarbetspartners